Notícies relacionades
Els docents informen que el centre ha rebut la confirmació que el professor substitut s’incorporarà a la seva tasca.

Polí­tica

Els docents del Cap de Llevant demanen la dimissió de Riera, Ramis i Bauzá

L'Assemblea de Docents de l’IES Cap de Llevant denuncia contundentment els fets relacionats amb el professor que havia de cobrir la baixa d’un dels seus companys, i que segons hauria denunciat l'exdirector general d'Educació, Miquel Deyá, causà la seva renúncia.

dBalears10/12/14 0:00

Aula de l'IES Cap de Llevant.

Polí­tica

El docent interí afí al PP haurà de quedar a Maó

L'intent de la Conselleria de traslladar a Mallorca al professor afí del PP, amb plaça a Menorca i que ha centrat la polèmica dimissió del director general d'Educació Miquel Deyá, finalment s'ha frustrat. El docent Joan Trobat Sastre s'ha incorporat aquest dimecres al seu lloc de treball, a l'institut Cap de Llevant de Maó.

Jordi González10/12/14 0:00

La consellera afirma que s'han tergiversat les paraules de l'exdirector general d'Educació.

Polí­tica

Riera: «Deyá en cap moment ha rebut cap pressió per part meva»

La consellera d'Educació, Núria Riera, ha anunciat avui que l'exdirector general d'Educació, Miquel Deyá, emetrà un comunicat aclarint que «en cap moment ha rebut cap pressió per part meva», i que va decidir renunciar al seu càrrec per motius professionals i personals.

Efe09/12/14 0:00

La cap de l'oposició manifesta que si l'executiu no reacciona quedarà inhabilitat per parlar de regeneració democràtica.

Polí­tica

Armengol reclama a Bauzá que cessi Riera i Ramis per no ser «còmplice de la corrupció»

La portaveu socialista al Parlament, Francina Armengol, ha demanat al president José Ramón Bauzá que cessi la consellera d'Educació, Núria Riera, i la directora del Servei d'Ocupació, Xisca Ramis, «o en cas contrari serà còmplice d'un cas de corrupció política».

A.A./ Agències09/12/14 0:00