Armengol reclama a Bauzá que cessi Riera i Ramis per no ser «còmplice de la corrupció»
La cap de l'oposició manifesta que si l'executiu no reacciona quedarà inhabilitat per parlar de regeneració democràtica. | Jaume Morey.
La portaveu del grup socialista al Parlament, Francina Armengol, ha demanat al president del Govern, José Ramón Bauzá, que cessi la consellera d'Educació, Núria Riera, i la directora del Servei d'Ocupació de Balears (SOIB), Xisca Ramis, «o en cas contrari» l'ha advertit que «serà còmplice d'un cas de corrupció política amb totes les lletres».
Així ho ha assenyalat Armengol durant la sessió plenària, en un moment en el qual ha preguntat al president si creu que els residents a les Illes perceben el suposat canvi de tendència a millor en la seva qualitat de vida.
«Estam davant un cas clar de corrupció política, amb totes les seves lletres. Si calla, és còmplice del que passa amb la directora general del SOIB i Riera», ha etzibat la líder socialista.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No entenc per què va dimitir aquest senyor! La consellera diu que no hi va haver cap problema amb Deyà, que ella acceptà la seva negativa a donar una comissió de serveis per raons de partit a l'interí... Si s'entengueren, per què va dimitir?
Com és que li donau tan poca publicitat a aquest cas al dBalears? Em sembla un escàndol denunciat ni més ni manco per un director general del Govern que ha dimitit perquè el volien forçar a fer una irregularitat clamorosa per afavorir el PP. Hauria de ser portada i en canvi no te protagonisme i no s'explica clarament i amb noms i llinatges tot el tema. Inexplicable.
Fixau-vos que no demana que se deixin d'otorgar ses comisions de servei a mida (legals però inmorals). Pot assegurar que durant es mandat des pacte, ningú no se va beneficiar d'aquesta casta de comisions de servei?. Consejos vendo que para mi no tengo, Oi de polítics (me perdonin es poítics de veritat, si és que n'hi ha)
vete ya, armongola