L'IES Marratxí ja compleix la Llei de Símbols
L'IES Marratxí a través d'un acte simbòlic despenjà divendres el llaç que encara hi havia a la vidriera de l'entrada del centre i trossejà la senyera de 75 metres que penjava al pati del centre, abans que el vent la fes caure. Així, dos dies abans de l'entrada en vigor de la Llei de Símbols, l'IES Marratxí ja compleix la nova legislació.
L'oposició considera el decret de l'ús de símbols un atac a l'autonomia local
Els partits de l'oposició i els sindicats han carregat durament contra el nou decret que prepara el Govern Bauzá per regular la llei de símbols. PSIB-PSOE i Més coincideixen a qualificar el document d'atac a l'autonomia dels ajuntaments. El sindicat STEI-i, per part seva, hi veu un nou intent de “retallar impunement drets democràtics”.
El Govern marca per decret què és un símbol per evitar els buits legals de la Llei
El Govern de José Ramón Bauzá ha decidit treure amb caràcter d'urgència a exposició pública un decret sobre l’ús dels símbols als immobles o mobles afectes als serveis públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Algaida també declara la quadribarrada símbol oficial
El Ple de l'Ajuntament d'Algaida aprovà el passat dimarts la moció que dóna suport a què la senyera sigui símbol local.
El llaços quadribarrats es podran lluir als centres educatius on l'ajuntament els hagi declarat símbol oficial
Els llaços quadribarrats es podran lluir als centres educatius si l'ajuntament els ha declarat prèviament símbol oficial del municipi. L'article 2.3 de la Llei sobre l’ús dels símbols institucionals de les Illes Balears estableix que «les banderes, les ensenyes, els escuts i els altres símbols distintius acordats per les corporacions locals» també són símbols oficials i per tant, elements permesos als edificis públics.
Manacor declara la senyera quadribarrada símbol oficial
L'Ajuntament de Manacor ha aprovat en l'últim plenari celebrat aquest dilluns que la senyera quadribarrada sigui símbol oficial local, de la mateixa manera que ho féu el consistori d'Inca.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem