vaga ensenyament setembre 2012
El Govern considera poc respectuosa la campanya de firmes a favor dels directors
La portaveu del Govern ha declarat que la campanya a favor dels directors qüestiona l'autoritat educativa. | Irene Humet.
Palma30/08/13 0:00
L'Executiu balear ha valorat finalment aquest divendres la qüestió de la prohibició als directors menorquins expedientats per Educació de reincorporar-se a les aules el dilluns que ve en virtut de la seva condició de docents, un tema que ha generat en les últimes hores un bon nombre de reaccions a dins i fora de l'àmbit educatiu balear.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
18 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Jo he signat, per respecte a la feina d'aquests directors. Han estat sancionats per voler complir la LOGSE, concretament allà on diu que els Consells Escolars son els encarregats de aprovar el Projecte Lingüístic del Centre. Per cert, perquè només s'ha sancionat a tres directors de Maó, quan n'hi a bastants més que han actuat de la mateixa manera?
Per què s'entesten en emprar adjectius, noms, paraules que no saben el que signifiquen. RESPECTE Saben el què és?
Sra. Riera: és precisament la responsabilitat com a pare i ciutadà el que m'ha fet signar. És el respecte als directors expedientats i al professorat en general el que fa que consideri les seves paraules indignes d'una portaveu del govern. Deixeu de banda el partit i penseu com a persones
El govern aquest diu moltes bajanades.
Te raò la sra. política: a títol personal, es clar, qüestionam profundament la seva autoritat educativa, quan demostren cada día que el que més falta els fa, per damunt qualsevol altre cosa al mon, es educaciò.
Problema 1: respecte. Problema 2: autoritat. La manca del primer i l'abús del segon defineixen clarament la problemàtica del Govern i del PP. Ja està bé de falàcies. No interessa la millora de la qualitat educativa si no és amb el consens de l'àmbit educatiu. L'escola no és a les urnes. És a les aules, am els infants i les famílies.
S'ase va dir a es porc "orellut".
Ja em perdonarà la sra. Riera, però en aquest cas, la inspecció no hi va dir res. Va ser la Consellera que els va suspendre de sou i feina sense encomanar-se a ningú. Ara volen fer veure que es va fer reglamentàriament i tractar d'arreglar-ho com puguin posant-hi pagats foradats. A més a dins la inspecció educativa, ara mateix hi ha un rebombori de campeonat. I encara diria més, sé que hi ha inspectors que estan totalment en contra del TIL, més que els propis mestres. Així que si no planten cara obertament, per a mi, no em mereixen cap respecte.
De cada vegada ho emporquen més. Vaga indefinida! Ara o mai!
quina barra¡¡¡ això es provocació pura i dura ...