El president del PP balear, José Ramon Bauzá, va sortir ahir en defensa de l'Execuitu de Jaume Matas. "La seva legislatura va ser una demostració de gestió d'innombrables inversions", va declarar. I encara hi va afegir: "Poden agradar més o manco, però hi són". A més, Bauzá, va assegurar -respecte dels escàndol de corrupció que sacsegen el partit, com ara el del Palma Arena- que "encara s'han de demostrar".
El líder dretà va fer aquestes declaracions a TVE, poc abans que començàs la convenció en què el PP presenta tots els candidats autonòmics per a les eleccions del 22 de maig. "Per a nosaltres és un autèntic orgull i privilegi que s'hagi pensat en Mallorca" per dur a terme l'acte més important de la formació fins als comicis del maig, manifestà Bauzá.
El conclave autonòmic de 2011 del PP s'inicià ahir i s'acaba avui enmig de l'estat d'eufòria que es viu al partit, tant a les Illes Balears com en tot l'Estat. Els conservadors esperen aconseguir una aclaparadora victòria en la majoria de comunitats el 22 de maig i que això els faci el camí més fàcil per arrabassar el Govern de l'Estat als socialistes. La convenció du el lema "Més societat, millor govern. Compromís 2011-2015" i, a més a més, s'hi presenta el programa marc per a les eleccions autonòmiques.
La reunió dels dirigents populars, doncs, va començar amb un ambient escalfat per les declaracions deBauzá. El dirigent també defensà la decisió de no incloure imputats a les llistes afirmant que la societat està cansada de la corrupció" i que calia presentar-se amb un partit "higiènic".
El candidat a la presidència de l'Arxipèlag també evità respondre si pactaria amb el partit que sorgirà de les cendres d'UM: Convergència. Es va limitar a insistir, com sempre, que el PP fa feina per la majoria absoluta i que no perdrà "ni una mil·lèsima de segon" pensant en res "que no sigui treballar pels ciutadans". En canvi, Bauzá sí que va recordar que Francesc Antich ja ha admès que no descarta pactar amb Convergència.
Així mateix, el candidat popular va aprofitar l'ocasió per criticar de nou el president Antich. Li va retreure, altra vegada, que hagi prorrogat el pressupost i va assegurar en aquesta legislatura "no ha pres mesures ni decisions i just s'ha preocupat de generar pau social entre els socis de govern". Manifestà, igualment, que en aquesta legislatura s'ha doblat el deute de la Comunitat "sense escometre cap mena d'inversió".
Convenció PP a Palma març 2011
Bauzá rehabilita Matas i diu que la corrupció està per demostrar
El líder del PP balear defensa l'expresident just abans que comenci a Palma la convenció autonòmica del partit
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
66 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
En Bauzá té raó, la corrupció den Matas encara s'ha de demostrar... ara bé, la corrupció de la persona que va rebré al seu compte corrent diners dels soborns provats del cas Tunel de Sóller esta més que demostrada (encara que no es condemnàs ningú per prescripció del delicte)... i aquesta corrupte (demostrada, no pressumpte com en Matas) té nom, Maria Salom, i és candidata al Consell. Molt bé Bauzá, això és deixar les coses clares... una corrupte a les llistes i admiració cap a la gestió "presumpatament" criminal de Matas en donen una idea prou clara de quines intencions expoliadores de les arques públiques té per la propera legislatura si el deixen governar.
Com a mallorquina i com a ciutadana del món em sento totalment avergonyida de que unes persones (no puc anormenar-los "senyors") com aquestes em representin i governin en el meu nom.
Normal, l'admira molt. Qui pot anar pagant amb bitllets de 500 euros pel carrer!
@Xesca Estic content de saber que hi ha gent disposada a combatre l'enemic.
Jo no, Fuck Google Instant. I, com jo, una partida més de gent d'aquestes illes.
@Ferran El català, desaparèixer? Que potser deixareu de parlar el català si el PP guanya les pròximes eleccions?
A Aleix Vidal Quadres Com que nigú discuteix que el problema no són les autonomies sinó l'Estat?. Com de costum feis afirmacions falses per a construïr discursos perversos... http://blogs.ibdigital.net/de-pinte-en-ample/tot_shi_val_en_temps_de_crisi.html
Realment aquest PP fa molta por! Bauzà, Rodríguez, Delgado... si governa tota aquesta guarda el català i la nostra cultura desapareix!
d'un votant del PP; "en doz palabraz, in-útil".
quins collons te aquest indidu, srs fiscals perque no investigueu els diners publics que el govern del PP es va gastar en l'estacio de tren anomenada festival park (avui es caulls) perque la gent compres en s aquest centre privat del terme de Marratxi ? no m'extranya que aquest individuo defensi al Matas