user Solleric | Fa mes de 13 anys

En Bauzá té raó, la corrupció den Matas encara s'ha de demostrar... ara bé, la corrupció de la persona que va rebré al seu compte corrent diners dels soborns provats del cas Tunel de Sóller esta més que demostrada (encara que no es condemnàs ningú per prescripció del delicte)... i aquesta corrupte (demostrada, no pressumpte com en Matas) té nom, Maria Salom, i és candidata al Consell. Molt bé Bauzá, això és deixar les coses clares... una corrupte a les llistes i admiració cap a la gestió "presumpatament" criminal de Matas en donen una idea prou clara de quines intencions expoliadores de les arques públiques té per la propera legislatura si el deixen governar.

user Cristina | Fa mes de 13 anys

Com a mallorquina i com a ciutadana del món em sento totalment avergonyida de que unes persones (no puc anormenar-los "senyors") com aquestes em representin i governin en el meu nom.

user José Manuel | Fa mes de 13 anys

Normal, l'admira molt. Qui pot anar pagant amb bitllets de 500 euros pel carrer!

user Fuck Google Instant | Fa mes de 13 anys

@Xesca Estic content de saber que hi ha gent disposada a combatre l'enemic.

user Xesca | Fa mes de 13 anys

Jo no, Fuck Google Instant. I, com jo, una partida més de gent d'aquestes illes.

user Fuck Google Instant | Fa mes de 13 anys

@Ferran El català, desaparèixer? Que potser deixareu de parlar el català si el PP guanya les pròximes eleccions?

user Españya és una ruina | Fa mes de 13 anys

A Aleix Vidal Quadres Com que nigú discuteix que el problema no són les autonomies sinó l'Estat?. Com de costum feis afirmacions falses per a construïr discursos perversos... http://blogs.ibdigital.net/de-pinte-en-ample/tot_shi_val_en_temps_de_crisi.html

user Ferran | Fa mes de 13 anys

Realment aquest PP fa molta por! Bauzà, Rodríguez, Delgado... si governa tota aquesta guarda el català i la nostra cultura desapareix!

user toni | Fa mes de 13 anys

d'un votant del PP; "en doz palabraz, in-útil".

user miki | Fa mes de 13 anys

quins collons te aquest indidu, srs fiscals perque no investigueu els diners publics que el govern del PP es va gastar en l'estacio de tren anomenada festival park (avui es caulls) perque la gent compres en s aquest centre privat del terme de Marratxi ? no m'extranya que aquest individuo defensi al Matas