El Mallorca començà l'any de la millor manera possible: golejant davant la seva afició. L'escassa afició, caldria afegir-hi, ja que ahir foren ben pocs els valents que anaren fins a l'estadi de Son Moix per presenciar el primer partit del 2011. Ni la temperatura gèlida, ni la graderia gairebé buida, ni un rival inofensiu, el pitjor que hem vist aquesta temporada a l'estadi, no deslluïren una important victòria que serveix per acabar la mala ratxa de quatre partits consecutius perduts amb què el Mallorca conclogué el 2010.
El partit va ser, en conjunt, dolent i més aviat avorrit, per bé que la segona meitat, amb 3-0 en el marcador, resultà més oberta i entretinguda i amb alternatives a prop de les dues àrees. El joc començà amb domini del Mallorca, que fou amo i senyor del partit i que mantingué, durant la primera part, el conjunt alacantí allunyat de la porteria d'Aouate.
El primer avís mallorquinista arribaria ben prest. En el minut 2, De Guzmán rematava un córner amb el cap que no va entrar a la xarxa per ben poc. En el minut 12, l'àrbitre del matx, Ramírez Domínguez, anul·là un gol a Pereira per fora de joc de qui li havia servit la pilota, Víctor. El Mallorca dominava, però no creava prou perill per batre un Hèrcules indolent en defensa i inexistent en atac.
Dos minuts (els que van del 38 al 40) varen bastar als de Laudrup per sentenciar el partit i descongelar el marcador. El gel es rompé definitivament en el 38, quan arribà el primer gol mallorquinista. De Guzmán va treure un córner, la defensa alacantina rebutjà la pilota fora de l'àrea i allà Pereira engaltà un fort llançament que Calatayud encertà a rebutjar, però no a blocar, circumstància que va aprofitar N'Sue qui, com un autèntic killer, va rematar a gol.
Sense donar temps a l'Hércules per recompondre les línies, el Mallorca tornà a copejar.
En el minut 40 arribà la segona diana vermella. Va ser una curiosa paret entre Víctor i Webó, feta amb dos habilidosos cops de cap, amb el segon dels quals el camerunès deixà la pilota morta als peus de l'algaidí, que només hagué d'empènyer l'esfèrica cap a dins de la porteria d'un desbordat Calatayud. Amb el que havia demostrat l'equip d'Esteban Vigo fins aleshores, els tres punts semblaven garantits per als de Laudrup.
Tres gols i adéu a la sequera!
El conjunt de Laudrup va derrotar de manera fàcil un Hèrcules indolent en defensa i inofensiu en atac
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
EL MALLORCA ES Y SERÀ MALLORQUíN y ESPAÑOL (COMO NO PUEDE SER DE OTRA MANERA). SEMPRE MALLORQUINS, MAI CATALANS!!! Y al que no le guste, que se haga socio del farsa. Yo prefiero a los cuatro tarados que tenemos en Son Moix, que a los neonazis organizados (y muy peligrosos) que rondan los aledaños del camp nou.
Soy socia del RCD Mallorca desde el 2002 y desde entonces hasta ahora nunca había visto algo así en el estadio. Es verdaderamente lamentable y quisiera decir que los "supporters" NO representan al Mallorca, ni a su sentimiento ni su afición. Son chicos de una determinada ideología que van de 'hooligans' cada domingo. Puedo decir que en estos dos últimos años he visto: - "Supporters" con la mano derecha en alto, gritando "Arriba España" dentro y fuera del estadio. - "Supporters" cantando las primeras estrofas de "Cara al sol" haciendo cola, fuera del estadio. - "Supporters" (un grupo de 5 o 6) empujando y riéndose a un hombre de unos 60 años y su nieto. Todavía no se porqué. - "Supporters" insultando a aficionados del Barça, fuera del campo, añadiendo: "A los catalanistas como vosotros habría que fusilarlos como perros". Así pues, ¿pensáis todavía que los "Supporters" representan al mallorquinismo? 1
Supporter i per ser un bon mallorqui (i mallorquinista) es necessari parlar sempre en castellà i insultar a qui no pensa com tu?
que bonito escuchar en Son Moix: SOMOS MALLORQUINES, NO CATALANES, SOMOS MALLORQUINES, NO CATALANES. Estos cánticos me hacen ser más mallorquinista. Los que se sientann catalanes y no están a gusto, no pintan nada en nuestro estadio y tienen las puertas abiertas para largarse cuando quieran
Molt bé per la victòria. Però com a soci que sóc començ a estar bastant cansat dels Supporters (aquell grup de feixistes espanyols) perquè canten "nunca seremos catalanes", "puta Barça i puta Cataluña", "som mallorquins i no catalans". Algú em pot explicar què tenen que veure aquests cants amb animar al Mallorca? Per favor senyor Serra Ferrer prengui mesures o perdrà molts de socis. Jo vaig a veure al Mallorca, no a escoltar quatre ases bramar!