TW
0

La música alternativa es torna a donar cita a la capital del Raiguer. Serà divendres que ve, dia 9 de setembre, quan els grups Sexy Sadie, Club Sibarita i els Crazy Boyz pujaran a l'escenari de la plaça Mallorca d'Inca per oferir el seu millor repertori. El concert s'havia de fer avui, dissabte, al mateix indret, però s'ha suspès per por de les males previsions climatològiques, cosa que ha fet que l'Ajuntament d'Inca decidís ajornar-lo una setmana més.

Precisament, la pluja també féu suspendre part del concert d'Inc'mon, també organitzat per alguns dels bars de la ciutat i que tenia com a cap de cartell els Sexy Sadie. El públic quedà llavors sense poder escoltar els caps de cartell, que divendres pujaran a l'escenari en la seva única actuació a l'Illa, segons asseguraven ahir des de l'organització.

Els responsables no volen quedar sense ritme i han decidit iniciar la temporada (o final d'agost) amb el projecte Incabatega, una bona manera de dinamitzar la ciutat amb música. Com sempre, serà un concert de franc que començarà a les 22 hores i s'allargarà fins passades les cinc de la matinada.

Amb el pas dels anys, els mallorquins de Sexy Sadie s'han convertit en un referent per a la música independent en l'àmbit estatal. A més, l'actuació dels Sexy Sadie és una mica especial, ja que aquesta és la primera gira del grup illenc després de cinc anys de parèntesi i l'única actuació a l'Illa, segons asseguraven ahir des de l'organització. Els seguidors tindran l'oportunitat de repassar-ne la carrera en directe i de recordar temes que ja s'han convertit en himnes. Sexy Sadie es formà a principi dels 90 i l'any 2006 el grup decidí separar-se després d'una trajectòria impecable. La seva gira de retorn finalitzarà el proper 1 d'octubre. A més, dos dels components del grup, Jaume i Toni, passaran a formar part de la banda Amaral.

El cartell previst per al concert d'avui -i que s'ha ajornat- també incloïa The Last Dandies, una formació que no podrà acudir a la cita de dia 9 per motius d'agenda. Els organitzadors intentaran completar el cartell.

La vetlada, com sol ser habitual en aquest tipus de concerts, posarà punt final amb la música dels discjòqueis. L'Incabatega inclourà els Crazy Boyz de Binissalem, que l'any passat també participaren en l'Inc'mon i que tot apunta que faran ballar la plaça Mallorca de la capital del Raiguer.