TW
0

Tot i les adversitats econòmiques no s'han fet i es mostren ben orgullosos del bagatge i la feina feta. Santa Eugènia s'ha quedat enguany sense Mostra de Teatre, que hauria arribat a la dotzena edició. Per contra, els organitzadors mantenen ben viu el caliu escènic i presenten la 3a Quarterada Teatral amb un programa ben atapeït. Dissabte, dia 24, la Quarterada omplirà els carrers i places de Santa Eugènia de circ, animació, titelles i xou. La bulla s'iniciarà a les 17.30 hores i s'allargarà fins a la una i mitja de la matinada. Vaja, que seran vuit hores gairebé ininterrompudes de teatre amb la representació de vuit espectacles interdisciplinars vinguts de Mallorca, Catalunya, Bèlgica, Itàlia i el Brasil.

La gran novetat serà l'Espai per a Joves Creadors, un projecte pensat per donar oportunitats als joves que comencen a caminar en aquest camp. La plaça del Puget serà l'espai que acollirà aquest tipus de representacions, que s'iniciaran a les 19.20 hores i s'allargaran una hora. Per allà passaran els Anonymous Brothers amb Quasi Impossible!, l'acròbata aèria Carla Dias i els T'CirCúsiC'S, amb l'espectacle Desquicia3. Hores abans, els Always Drinking Marching Band i Els Filmàtics ja hauran animat els visitants. Les vuit hores de programació teatral finalitzaran al pati de les escoles amb Oikos Room, de Buits i Nou, una companyia catalanoillenca que estrena l'espectacle a Mallorca.

Més d'un miler de persones assistiren l'any passat a la cita que, tot i ser de recent creació, ha tingut molt bona acollida des del primer dia i esdevé una bona oportunita per tastar diferents corrents escènics tant de ca nostra com de l'estrager. Les retallades pressupostàries són l'únic costat fosc d'un projecte que enguany ha "trontollat".