TW
0

L'oferta d'esdeveniments i actes culturals sempre és més àmplia quan arriba l'estiu. Hi ha més temps lliure, la gent té més ganes de sortir i si hi ha una programació atrativa no s'ho pensen dues vegades. El Centre de Cultura Sa Nostra ha preparat un bon grapat d'activitats per satisfer la demanda dels ciutadans. Així, continua en la mateixa línia d'apostar per la varietat, tal com explicaren ahir els coordinadors de les activitats, Magdalena Aguiló, Pere Estelrich i Biel Amer.

Totes les manifestacions hi tenen cabuda. Així, els dilluns seran dedicats al vídeo, la música sense fronteres omplirà els dimarts; el dia del cinema serà el dimecres, les danses i performance tenen la seva sortida els dijous i els amants de la música clàssica han de reservar un espai tots els divendres. Una àmplia selecció que abraça diferents estils i que n'hi ha per tots els gusts.

«Estiu a la fresca 99» s'enceta demà dijous amb una proposta força atractiva. Una escenificació de la dansa del ventre a càrrec de la ballarina Belly Ely Ursandia que presentarà Raqsa Sharqui amb música d'Om Kalzum, Marsel Khalifa i Steve Sherman. Seguint amb els dies dedicats al teatre i a la dansa, el dia 8 de juliol el taller teatre Es Garrover representarà Mi Cantor, una obra basada en texts de Federico Garcia Lorca.

Un espectacle performance en què s'hi afegeix la música i la poesia està previst per el 15 de juliol amb Pau Riba que presenta Ribaibel acompanyat de Memi March. També hi ha una bona oferta pel que fa a la dansa entesa com a expressió en moviment, en què la pintura n'és un component més. Proposta per al dia 22 de juliol amb Solos 3. Els dijous a la fresca es tancaran el dia 29 de juliol amb un espectacle que combina la gestualitat i les ombres xineses a més d'elements circenses com un trapeci, clowns i acrobàcies: Qualsevol nit per la companyia Res de res.

Pel que fa a la programació del dilluns s'obre el dia 5 de juliol amb la projecció de curts com Mil a Miro de Benet Rossell. Els dies 19 i 26 de juliol es podran veure els curtmetratges de l'escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya amb l'assistència d'alguns dels realitzadors.

Els dimecres es projectaran pel·lícules de contingut molt diversos, com Fort Apache de John Ford, o Les nits de Cabiria de Federico Fellini. Els dimarts continuaran amb el cicle de música sense fronteres. El plat fort serà el dia 13 de juliol amb l'actuació del pianista Chano Dominguez que ofereix fusió de flamenc jazz.