Imatge d'una de les fotografies gegants penjades a la terminal d'arribades. | Consell de Mallorca

TW
16

El passat 6 de març la terminal d'arribades de l'Aeroport de Son Sant Joan de Palma estrenà nova imatge, gràcies a deu fotografies gegants de l'artista Agustí Torres. En castellà, anglès, alemany i rus es dóna la benvinguda a milions de turistes amb imatges de la Serra de Tramuntana en què es destaca que n'és patrimoni de la humanitat.

'Patrimonio mundial' en castellà apareix traduit com a 'world heriatge' en comptes de posar 'world heritage' que seria el correcte. Aquestes imatges de gran format presideixen els passadissos d'un dels aeroports més transitats de l'Estat espanyol que ha volgut amb aquesta inversió, intentar fer una bona impressió només baixar de l'avió.

La presidenta del Consell de Mallorca, Maria Salom, el conseller de Presidència, Jaume Juan i el director de l’Aeroport de Palma de Mallorca, José Antonio Álvarez, van ser els encarregats de donar per inaugurada fa uns dies aquesta nova promoció turística, que segons el Consell, ha de servir perquè els turistes tinguin “un primer contacte amb les riqueses paisatgístiques de la Serra de Tramuntana”.