La Plataforma Antiautopista continua documentant amb imatges aèries el traçat de l'autopista de Llevant, en concret del tram Llucmajor-Campos (9 km). Mitjançant un dron equipat amb òptica de gran qualitat, la plataforma ha obtengut centenars d’imatges del traçat. Aquestes imatges, així com les del sistema públic IDEIB, «han permès comprovar com les successives reduccions de la infraestructura anunciades pel Consell de Mallorca, han estat falses: es va anunciar una reducció a 45 metres però les imatges revelen amplades de 70 m».
Per a la Plataforma, és especialment impactant el macroenllaç de Son Gabriela, «que ha desfigurat irreversiblement un dels racons més hermosos dels voltants de la carretera: el pinaret d’en Puigcerver». Es tracta d'una zona boscosa just a la partió municipal de Llucmajor i Campos. Expliquen que aquest macroenllaç:
- Té una amplada de 280 metres.
- Ha consumit 5 hectàrees de territori ben conservat:
- Ha engolit la Cova d’en Verdera, una cova natural singular usada antigament com a habitatge i de gran valor antropològic.
- Ha afectat una bassa natural protegida i l'antic traçat de la via del tren.
- És innecessari perquè no enllaça amb cap altra carretera ni nucli de població.
- És perillós perquè anuncia i fa possibles nous moviments immobiliaris i especulatius, farà accessible la ruralia de Campos a la urbanització i a noves carreteres.
Just abans de les obres, la Plataforma va inventariar amb imatges aèries tot el traçat. Les imatges mostraven un paisatge ric i divers conformat per zones agràries actives, ametllerars, zones de cereals, pastures, bardisses; així com com pinars, ullastrars, garrigues i un ric mosaic d'alt valor ecològic. També va documentar tot un seguit d'elements tradicionals que han estat arrasats, afectats o desplaçats: barraques, coves, basses, el valuosíssim avenc de Son Muletó i multitud d'edificacions humanes destinades a la ramaderia, safarejos, l'antiga via del tren, etc.
La intenció de la Plataforma és «documentar amb imatges els efectes de la construcció del que no és més que un nou tram de l'autopista de Llevant, una infraestructura planificada a finals dels anys 60 i que s'executa ara».
MÉS té un gran problema, la cosa nostra d' alguns cacics infiltrats al PSM.