TW
0

El recent casament de la duquessa d'Alba i la diferència d'edat amb el seu tercer espòs, Alfonso Díez, s'han convertit en protagonistes d'una campanya publicitària del turoperador alemany L'TUR, que convida els seus clients a "escapar-se" a Eivissa per una mòdica suma.

"La seva núvia és encara més vella? Parteixi", diu el text imprès sobre una fotografia de Cayetana Fitz-James Stuart i Alfonso Díez el dia del seu casament, celebrat el passat 5 d'octubre a Sevilla.

La promoció, que convida a realitzar una escapada deixant la parella a casa, assegura que "com abans reservi, més jove arribarà a la seva destinació de vacances".

El turoperador germànic, especialitzat des de 1987 en viatges d'última hora, va aconseguir a l'exercici 2009/2010 una facturació de 394 milions d'euros (uns 543 milions de dòlars) amb un total de 941.000 clients.

Les ofertes de L'TUR, l'eslògan del qual precisament és "Parteixi", poden reservar-se fins a poques hores abans de la sortida a preus de fins un 50 per cent menors que als catàlegs.