L'apunt
Votar Pep Guardiola
24/07/15 0:00
En Pep Guardiola, persona que ho ha estat tot en el món del futbol, ha fet una important passa i ha decidit formar part de la llista Junts pel Sí, la llista que ha de dur el Principat de Catalunya a la Independència.
També a Opinió
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- L’equip de la Universitat de les Illes Balears, campió de la Lliga de Debat Universitària 2025
10 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
"El CNI quería que jugadores del Barça se pronunciaran a favor de la unidad de España El responsable del reportaje sobre 'Horizonte después' sostiene que Catalunya es lo que más preocupa al servicio de inteligencia" (La Vanguardia, 10/04/2013)
L´objectiu del CNI des de la seva fundació: aconseguir que un jugador del Barça digui: Viva España!!. Estàs ben fumat, Tolo.
Pobrecito, cuánto debió subrir los 50 partidos que le obligaron a jugar con la selección!. Me lo imagino cada noche, antes del partido, sin dormir, sufriendo por traicionar sus ideales a cambio de un repugnante cheque que le esperaba a fin de mes. Joder, Pep, eres un puto héroe. Sólo espero que alcancéis por fin la añorada independencia y te hagan presidente del Estado catalán, o, mejor, de los PPCC, para que los españoles podamos decir algún día: ese hombre, ese Gran Hombre fue un día, español. Gracias Pep.
http://m.ara.cat/politica/Comissio_Europea-UE-Catalunya-independencia_0_1120688141.html aqui ho tens. ido si. es considerariauna catalunya independent un tercer estat en relacioba la UE. salutacions
I perquè, dariofo, no ha de poder ser Catalunya un país dins l'unió europea quan n'hi ha de més petits que hi estan? De totes maneres crec molt dificil que aconsegueixen separar-se d'Espanya, però en el cas que ho aconseguissin supòs que la integració dins Europa no seria gaire problema.
sr marti, voste creu realment que es una passa important? segons el senyor Mas " l'astut", aquesta candidatura cerca la independencia, esdevenir un estat.... "dins el marc de la unio europea" , quan sap que es impossible. Potser catalunya esdevindra en estat , fins i tot independent.... empero fora de la UE. Per tant en llach i en Guardiola ennla meva opnio domes han fet una passa cap a la mentida. crec que just alimenta el seu ego. A ell no li fa falta la UE. A la gran majoria del poble si.
español,españolazo, voleu un poc de camamil.la?
Pero que CATeto eres, bartolo... Más libros y menos furbo
47 partidos con la camiseta de E S P A Ñ A.
http://www.youtube.com/watch?v=5dy6JfeON60 Internacionalitzam la nostra lluita! Difonguent documentals com aquest del the Guardian, en anglès, on es tracta la relació entre el Barça i la lluita per la independència dels catalans. Catalans want to vote! Freedom for Catalonia. INTERNACIONALITZEM i GUANYEM ((*((