Over Marketing
22/10/12 0:00
Sembla ser que hagin de ploure
un parell d'imputacions
i que davant tals qüestions
el PP es pugui remoure,
si Bauzá no vol a lloure
els imputats pel partit.
Però amb el mateix envit
es pot veure imputat ell.
Què faria el bergantell,
donar exemple amb el que ha dit?
També a Opinió
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Tot i ja està ennuvolat s'espera una gran turmenta i en Bauçà totsol intenta dissimular s'ansietat. Estas blanc i acollonat ! ja no rius !, ja no disfrutes ! prepotent !,ja no disputes ! et pesa sa presidència quant duus a dins sa consciència que ets tu qui dur ses mans brutes ?
Ja no ve d' aquí La ploguda serà grossa, crec que cauran llamps i trons. Veurem, després dels malsons, quina haurà estat la destrossa, si de tota la carrossa qualque personatge cessa. Però en Bauzà no s' estressa i tampoc no es cohibeix, del que diu només compleix la part que a ell li interessa.
En parlar de mi no ric, ho sol tenir clar tothom, i un mateix fet, segons com, que em pot semblar bé algun pic, ja no ho és si és que hi estic involucrat, i atent: sol fer-ho tota la gent, per tant, ves alerta, amic.