No m'hi veig amb cor de comentar aquesta oferta (?) de les autoritats catòliques per perdonar les dones que han avortat si van aquests dies a confessar-se'n a Madrid (centralisme teològic?), i a l'Informe setmanal dedicat a la imminent visita del papa a Madrid tampoc no el comentaren gaire (dissabte, a TVE1).
La presentadora l'anuncià esmentant "la polèmica que envolta aquesta visita", però després només s'hi oferiren un seguit de previsibles testimonis, a favor i en contra, sense més matisos: en resum, "l'experiència de l'Església universal" (segons un capellà nord-americà) enfront de l'ús de recursos i espais públics (repetidament denunciada pels crítics, amb els apunts, també previsibles però sempre necessaris, d'Evaristo Villar, membre de Xarxes cristianes: "El lloc de l'Església és entre els pobres", i de Luis Vega, de l'Associació d'Ateus: "No ens agrada que els nostres representants dobleguin l'esquena davant de cap religió").
Per proposar idees noves, m'agradaria veure algun dia algun militar -com els que s'hi veien organitzant els actes multitudinaris d'aquesta "Espanya que espera el Sant Pare"- col·laborant en protestes del 15-M o dels ecologistes.
Organitzant la visita
15/08/11 0:00
També a Opinió
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.