TW
0

El tour de Bauzá
El president José Ramón Bauzá no atura ni un moment al seu despatx. Si la setmana passada anava per les dependències del Consolat presentant-se als treballadors, aquesta té previst fer el mateix a la Conselleria d'Educació. Sembla que també visitarà l'antiga Direcció General de Política Lingüística, perquè els avisaren que facin net de papers, que hi anava el president.

Bauzá i els joves
A les festes de Sant Joan de Ciutadella un jove aprofità per demanar a Bauzá, suposam que amb certa intenció, si s'equivocava en estudiar Filologia Catalana. El president li respongué que tiràs endavant amb la seva elecció. Quan era batle de Marratxí, i en una reunió amb veïns, un altre jove li sol·licità que els parlàs en anglès, si tant estava pel trilingüisme educatiu. Bauzá se'n sortí al·legant que seria una descortesia cap a les persones presents que ignoraven l'idioma.

L'OCB visita el Consolat
Una delegació de l'Obra Cultural Balear encapçalada per Jaume Mateu serà rebuda demà per José Ramón Bauzá al Consolat de Mar. Mateu Isern també els ha donat hora i esperen confirmació de Maria Salom. Després del que s'ha vist darrerament, han cregut innecessari demanar cita a Pere Rotger.

Blai Bonet i la Sibil·la, al Grec
La passada Setmana Santa s'estrenà a Palma la cantata Quatre poemes de Setmana Santa, per a piano i veus, obra d'Antoni Parera Fons sobre els textos juvenils de Blai Bonet. Entre altres veus, hi havia la de Maria del Mar Bonet, que, amb la seva presència al Grec, de Barcelona, ha recuperat les seves intervencions en la cantata, les quals, afegides a la Sibil·la, constitueixen una magnífica aportació mallorquina a aquest festival internacional.