Ahir teníem un feina agradable: resseguir els adjectius que les televisions dedicaven a Messi. "Actuació estel·lar", repetien al CNN+, i hom ho trobava inexacte, a més d'escàs, tot i que molt més rònega era la informació a TeleMadrid, que obria els esports de l'informatiu migdia amb la revenda d'entrades per al Madrid-Barça de dissabte i només en segon lloc parlava "d'un jugador que va camí de marcar una època". A Andalusia Televisió, també al migdia, era més important la Copa Federació, que disputava al vespre el San Roque de Lepe (no van dir amb qui, però sí anunciaren que hi hauria Villar a la llotja), en un partit que compararen amb el Bayern-Manchester.
Al France24 Messi era "majestuós", i a Al Jazeera l'adjectiu triat era "exquisit". A TV3, Núria Solé obrí el TN Migdia qualificant-lo de sublim, rere una faixa que parlava de "Messi, versió 4-1", i a IB3 el resum fou que Messi "fa que tothom passi gust de veure'l, sigui de l'equip que sigui". Parlem del partit de dimarts, amb l'audiència de l'any: més del 46% i més de vuit milions d'espectadors, i amb un minut d'or, prop de les 22.30 h, de gairebé 10 milions. Minut d'or? Hora i mitja, d'or!
Messi i més adjectius
08/04/10 0:00
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- SIAU romp el silenci entorn del mestre i cantant Miquel Roldán
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Es veu que es espanyols els cou que un jugador tan magistral militi i llueixi a s'equip insígnia des Països Catalans. Es anys setantes tothom que era espanyol parlava malament d'en Cruyff. De totes maneres, és llamentable que el Barça depenga tant de s'excel·lència d'un sol jugador. I també que en es món futbolístic des Països Catalans tot giri tant en es voltant del Barça. L'Athletic no té tant de pes en es País Basc, el té més repartit amb altres equips