TW
0

Conegudes les llicències improductives que defineixen les empreses públiques, hi ha qualcú amb dos dits de seny que realment propugni la participació del Govern en la compra d’Spanair? Entendria el retorn a les companyies nacionals si el mercat posàs en perill les comunicacions aèries balears, però no és el cas. Així que, per favor, no ens faltin amb aquest excés de demagògies. Si la Cambra de Comerç reconeix el seu fracàs en l’intent d’aconseguir capital illenc per a mantenir la seu de la companyia aquí, només el Govern podria substituir la iniciativa privada en una empresa que no genera beneficis des de fa anys.

La Generalitat de Catalunya creu que s’ho paga participar d’un projecte com aquest perquè juga a compensar el Prat pel que tots els governs espanyols han facilitat al duet Iberia-Barajas per fer de Madrid el centre de referència de les comunicacions aèries. Però Son Sant Joan és un aeroport turístic i encara no he sentit ningú fer messions per entrar en aquesta lluita. Darrerament, els altre temps orgullosos liberals propugnen nacionalitzacions molt estranyes.