Resulta d’allò més desesperant intentar comunicar amb alguna entitat o empresa de serveis i trobar-se amb una veu enregistrada que et diu: Si vol a... marqui 1; si vol b... marqui 2; si vol c... marqui 3; si vol d... marqui 4; i si vol alguna altra cosa... esperi; esperes un parell de minuts i quan, finalment, es posa una operadora o un operador al telèfon, et fa esperar una altra vegada per a connectar-te amb el departament que se suposa que t’ha de resoldre l’assumpte, però que moltes vegades no te’l resol, per qualsevol raó: perquè no estàs davant el teu ordinador, o perquè cal que els enviïs un fax i tu no tens fax, o perquè et diu que per a donar-te de baixa ho has de fer amb carta certificada i amb fotocòpia del DNI i no sé quants de documents més, o perquè l’avaria que estàs patint és una cosa del tot excepcional i estan fent tot el que poden per a solucionar-la... La gamma de motius pels quals et poden deixar penjat realment és extraordinària.
Compatibilitat de comunicació i incomunicació
21/10/08 0:00
També a Opinió
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A vegades són les mateixes institucions públiques , com Hisenda, les que t'animen amb els seus anuncis a fer la cridada telefònica i després de fer tota la comèdia no t'atenen. Com que normalment fer-ho en català és impossible, acabam per passar al castellà, de manera que arribam una mica més lluny. Però el final és el mateix : Todas nuestras líneas están ocupadas. Vaja comèdia!