Telefonicaonline.com

TW
0

Totes les empreses que tinguin un mínim de serietat avui en dia han de disposar de serveis al client mitjançant una plana web a internet. Aquests serveis, que haurien de ser un valor afagit per a les empreses i una forma àgil i senzilla de comunicació entre els usuaris i les empreses, poden arribar a ser el motiu de declaració d'impotència envers les empreses davant qualsevol motiu de queixa, comentari o recomanació com ara el cas de Telefonica.
Molta propaganda per fer-ho tot per internet. Tot vol dir tot i no només la part que interessa. Fa estona que sóc usuari d'internet pel que fa a gestions amb empreses i sens dubte la que fa més goig per l'empresa que no per l'usuari és la de Telefonica. L'única part que funciona correctament és la comercial, la de vendes. Tota la resta ( reclamacions, consultes, recomanacions, atenció al client, avaluacions, etc. ) està ideada per fer tornar imbècils als usuaris (quasi mai pots acabar els processos i acabes sense saber on anar ) i que se cansin i deixin d'insistir per realitzar, principalment, les seves reclamacions ( sempre estan realitzant millores?, ara no se pot accedir en aquesta part, ara no hi ha connexió, etc.) i puc assegurar que ni és àgil ni senzilla. Així veus que és impossible fer qualsevol gestió de queixa per internet ( més cara que enlloc d'Europa ) que no sigui monitoritzada als temes que Telefonica vol. La solució te la donen ells mateixos. Has d'utilitzar els telèfons 902 corresponents, està clar a pagament. A més de content, per haver pogut fer una reclamació, fotut, perquè has hagut de pagar dues vegades (connexió internet i cridada a 902 ).

La segona part encara és millor, per a Telefonica, i més desesperant per a l'usuari. Que hagis pogut contactar per fer una reclamació, pagant, no vol dir que t'ho solucionin, ni molt manco. En el meu cas fa 4 mesos que tinc renous a la línia de telèfon que, segons han confirmat els tècnics de Telefonica o l'empresa que fa feina per ells, són conseqüència de la humitat que existeix a la centraleta distribuïdora de senyal. Ho saben, he telefonat (pagant), no he pogut reclamar per internet i a més no ho han solucionat. El millor de tot és que tots els avisos d'avaria que hi ha dins el meu compte d'usuari apareixen com a tancats. Amb el que pagam per manteniment de línies, mensualment si tens ADSL, i el que hem de pagar per poder reclamar, ja ho podrien haver arreglat. No passarà mentre Telefonica sigui la primera, abans única, empresa de telefonia espanyola, simplement se'n fotran i ja ho faran caure bé. Encara queda molt camí per fer amb vista als usuaris i consumidors però no arribarem enlloc si no obrim més portes a la competència i controlem més els monopolis encoberts. Perquè no podem disposar a la nostra autonomia d'un operador propi de telefonia fix i/o mòbil ? Pagar per pagar, al manco els doblers quedarien aquí invertits i a l'hora de reclamar o demanar responsabilitats ho tindríem més a prop.

Damià Terrasa Ventayol. Alcúdia