El passat 16 d'agost se celebrà la tradicional festa del Pal·li a la ciutat italiana de Siena. Entre la immensa multitud de persones que gaudien de l'apassionant cursa dels genets a la plaça s'hi varen trobar, de sobte i per sorpresa, Joan Lladó, el líder d'ERC a les Balears, i Damià Huguet, el dirigent d'Entesa. També trescava per aquell entorn l'actor George Clooney, que no es decidí a participar en la festa gran que feren els mallorquins acabats de trobar.
Nanda Ramon
L'anunciada revisió del nomenclàtor de Palma comença a aixecar una polseguera considerable. Al blog de la regidora de Cultura, Nanda Ramon, es poden llegir fins a 72 comentaris de tot color sobre aquest tema.
Presentació a Blanes
Coincidint amb la festa de la independència que se celebra a la localitat gironina de Blanes, d'on és regidor el diputat d'ERC Joan Puig, serà presentat el llibre de Jaume Sastre i Josep Palou La guerra de la piscina, amb assistència d'ambdós autors.
Uns dimonis pacífics
Els dimonis que aniran aquest setembre al Central Park de Nova York per participar en un festival de cultura popular hauran de deixar a Mallorca les espires. I és que els EUA no hi permeten l'entrada de material pirotècnic.
Miquel Àngel Nadal
Pel que sembla, l'activitat periodística de Miquel Àngel Nadal la pròxima temporada es limitarà a comentar els partits del Barça per la Cope. De moment descarta tornar a col·laborar amb IB3.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.