Rodríguez i radicals
L'altre dia vaig llegir que el Sr. Rodríguez, conseller d'Interior d'aquesta Comunitat, demanava al delegat de Govern, Sr. Socias, que dugués davant els tribunals tots els «radicals» que radicalitzaren la romeria de St. Bernat. Vull dir que estic totalment d'acord amb el Sr. Rodríguez: s'han de dur als tribunals tots els radicals. Estic segur que el Sr. Rodríguez hi estarà d'acord. Per tant, també es deu voler referir que hem de dur als tribunals els radicals que vingueren de la Península per contramanifestar-se a Son Servera en defensa de la piscina del Sr.El Mundo. Perquè si no, quin nom els podem donar a unes persones que vénen de València, Alacant... per manifestar-se a Mallorca? Si un no és radical, no li són a bastament els problemes de casa seva i no li manca haver d'anar a casa dels veïns a protestar. Els que van a casa del veí a agranar, no són radicals?
També a Opinió
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.