Qüestions enterbolidores
A vegades un s'equivoca i agafa Air Europa per anar de vacances. Potser també m'hauria equivocat si n'hagués contractada una altra perquè totes s'agermanen en collar al client, però vaig fer-ho amb aquesta. Una aprenent de facturació de Son Sant Joan et pot provocar la nota negativa d'un viatge agradable per terres girondines. S'equivoca, et fa anar de gambirot escales amunt i avall i, quan ja ni te'n recordes perquè han passat cinc dies des del desgavell, a l'aeroport de Bilbao (per cert, arquitectura que diferencia els pobles amb vocació de ser-ho d'aquells que en lloc de poble construeixen un supermercat) et fan saber que et falta un taló al bitllet i que la documentació que hi resta, la factura completa, no la volen fer servir si abans no pagues una recaptatòria penalització de 30 euros. L'embut és clar: o perds doblers o perdràs més doblers i temps. Si això sembla surrealista en l'època dels ordinadors i de les comunicacions instantànies, presentar una queixa a l'arribada, intentar parlar amb un responsable o saber quin termini s'autoconcedeixen per a contestar-te, deixa bocabadat qualsevol que visqui en la creença de fer-ho en un país modern on la justícia és el pal de paller de la nostra convivència. La justícia, per a les grans empreses que no accepten l'Arbitratge -per a què facilitar l'exercici dels drets als clients-, és un joc de poder on ells, amb advocats en nòmina, juguen amb descarat avantatge.
També a Opinió
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.