El servei públic aeri
22/02/03 0:00
Un cop més, el Govern balear reclamà ahir la declaració de servei públic per als vols a la Península o entre les Illes, aquesta vegada a causa de l'anunci de l'augment dels preus per part de diverses companyies. I un altre pic és més que probable que l'Executiu Aznar miri cap a una altra banda davant aquesta exigència, que hauria d'incloure no només descomptes molt superiors als actuals, sinó també un règim de limitacions tarifàries per evitar qualsevol tipus d'abús per part de les companyies.
També a Opinió
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.