Resposte a la Sra. Antònia Borràs Oliver
Per al·lusions a la carta signada per Antònia Borràs Oliver sota el títol "Festival de Folklore Internacional" i com a organitzador d'aquest festival, m'agradaria fer una sèrie de puntualitzacions:
1a- Tots els grups de Mallorca estan convidats per part de l'organització a participar-hi; una altra cosa és que, per motius de feina o altres limitacions, únicament s'hi presentin sis o set agrupacions cada any.
2a- L'Escola de Música i Danses de Mallorca (cal recordar que va guanyar la 1a edició celebrada l'any 1985 a Munic) no participa en el concurs i, a part d'ajudar en la infraestructura i organització, obre la gala d'entrega de premis i mai no ha participat en el concurs ni se li ha donat cap premi.
3a- El grup d'Andratx aquestes dues darreres edicions ha format part del festival i ha guanyat el segon premi; ben merescut, segons la meva modesta opinió personal. El jurat és internacional amb membres vinguts d'Austràlia, Argentina, Holanda, Anglaterra i Espanya i, amb la seva decisió, nosaltres com a organitzadors no en tenim cap influència.
4a- Respect la seva opinió en contra dels concursos, però cap grup no està obligat a concursar, quan s'hi inscriuen, si volen tenen l'opció de concursar o no, és lliure, no obligatori i, de fet, alguns grups no ho fan, únicament vénen per participar i conviure amb la resta grups.
Tomeu Bosch. Palma.
Opinió | Cartes al director
Cartes dels lectors
16/06/09 0:00
També a Opinió
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Acusen la duquessa de Sussex, Meghan Markle, de plagiar l’escut de Porreres per a la seva marca
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Estic totalment d'acord amb el Sr. Arnau Matas. El colmo es veure a una dona que es deia a si mateixa "pacifista" com ara que es ministre de la guerra, antic nom del actual ministeri de defensa, dona el vist i plou a tota aquesta bogeria tant allunyada del pacifisme. Contradiccions d'uns polítics amb mes poca vergonya que ètica que quan governen es lleven la disfressa i ens mostren la seva vertadera cara de llop. Però, mentre hi haguí votants que s'ho engoleixin tot ells seguiran amb la farsa o presa de pel, segons un vulgui dir-ho.Totes aquestes missions de pau son la paga a Obama per haver fet l'almoina a Zapatero de convidar-lo al seu club de poderosos. Quina obscenitat gastar tants de dobles quant hi ha tant de treballador aturat passant calamitats. El Rei, cap d'aquest exercit, vol estalviar amb el xocolata del lloro. Tot un exemple, juntament amb el que donen els polítics, per anar a la III Republica.