Imppunitat
08/12/06 0:00
Ara resulta que l'operatiu d'Andratx no és contra la corrupció sinó contra el PP. Quina mala llet. Els indicis de delictes són clars, claríssims, i resulta que la policia no hauria d'haver actuat perquè el batle és del PP. Però, això què és? Des de quan el carnet d'un partit polític atorga impunitat? Si un cotxe pega pel darrere a un altre té la culpa sempre, o s'ha de demanar al conductor si és del PP?
També a Opinió
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.