Ajuntament de Palma / queixes i suggeriments

TW
0


Per mitjà del portal d'internet de l'Ajuntament de Palma es poden fer queixes o suggeriments. Hi diu ben clar: «Exposi aquí la seva queixa i el seu suggeriment». Aquest servei, que sembla normal per part d'una institució democràtica, es veu que només és per fer bonic, ja que la seva ficàcia és nul·la, segons la meva experiència personal.

El passat 20 d'abril vaig trametre un correu electrònic a «Queixes i suggeriments», que feia referència a les obres del passeig des Born. Em van contestar el 21 d'abril, de la següent manera: «Bon dia: li agraïm l'ús d'aquest servei. La seva consulta l'estem analitzant per poder contestar-li de la manera més adient». Vaig pensar que el sistema funcionava correctament i, el mateix dia 21 d'abril, feia una ampliació de la queixa que recollia tots els problemes que patim al Born, a causa dels canvis circulatoris i de les obres.

Com no rebia resposta, vaig confirmar els meus escrits el 5 de maig i l'Ajuntament em va contestar el 8 de maig, amb el mateix redactat del 21 d'abril, és a dir: «Li agraïm l'ús d'aquest servei. La seva consulta l'estem analitzant per poder contestar-li de la manera més adient».

He confirmat els meus escrits de queixa el 28 de maig, el 6 de juliol, el 23 d'agost i el 3 de novembre, sense haver rebut cap nou tipus de resposta per part de l'Ajuntament de Palma.

Crec que aquesta no és una bona manera d'actuar per part de l'Administració. Si l'Ajuntament ofereix aquest servei de queixes, ha de donar resposta a les denúncies dels ciutadans, encara que el que es planteja no agradi a l'equip de govern, en lloc de donar la callada per resposta.

A la vista del que fa l'Ajuntament, proposo que s'elimini el servei de queixes i suggeriments. Tots ho tindrem més clar.

Joan Beltran. (Rebuda per e-mail).