Els meus pares varen venir a Palma de Mallorca a visitar-me la
passada quinzena de setembre. Es van allotjar en un hotel a Can
Pastilla. L'estança va ser agradable fins que, el passat dia 8 de
setembre varen sortir de l'habitació i com sempre feien, varen
deixar les claus a la recepció (en un calaix que tenen habilitat
per a aquesta ocupació). Després d'un parell d'hores varen tornar a
l'hotel. Quina va ser la seva sorpresa quan en demanar al
recepcionista per la seva clau, aquest no la va trobar. El
recepcionista els va comentar que aquella clau ja l'havia lliurat a
un altre client; va ser llavors quan varen cercar la clau mestra
sabent el que havia succeït.
En entrar a l'habitació, els meus pares varen veure que les
seves coses estaven regirades i que els faltaven els doblers i una
càmera de vídeo.
Els robatoris són una mala experiència per a tots però, el que
més impotència fa, és la poca importància i el poc suport que varen
rebre els meus pares. Malgrat ser en una ciutat desconeguda, no els
van facilitar un mitjà per arribar a la Policia ni indicacions per
a l'accés a la comissaria més propera, que per cert està a 3
quilòmetres. La direcció no va demanar disculpes en cap moment, ni
va mostrar cap comprensió, l'únic va ser informar els meus pares
que l'hotel no tenia cap responsabilitat en aquest cas. Dient
literalment: «Són coses que passen», sense prendre cap iniciativa
en l'esdeveniment i quedant-se com a mers espectadors com si el
problema fos exclusivament del client.
No entenc com no hi té responsabilitat quan ha estat un empleat
de l'hotel el que ha donat la clau al lladre, la clau era en
possessió de l'hotel, per la qual cosa, jo entenc que està sota la
seva responsabilitat, si no, informin els seus clients que
s'emportin la clau quan surtin de l'hotel, perquè l'hotel les
lliura als lladres i permet que surtin per la porta totalment
impunes. Malgrat tot el que robaren, en realitat l'únic que
demanàvem era una disculpa i una mica de comprensió i respecte pels
seus clients, perquè som persones i no sols un número
d'habitació.
Gorka Salomón. (Rebuda per e-mail).
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.