Dissabte passat, dia 12 d'abril, vam arribar, procedents de Barcelona, amb el vaixell de la Trasmediterránea, Fortuny, a les 6.00 h del matí.
Com que teníem contractat un vehicle a partir de les 11.00 h del matí, la nostra intenció era deixar les maletes a la consigna de la terminal per anar a esmorzar al centre de la ciutat i tornar a recuperar-les, una vegada tinguéssim el vehicle llogat per poder anar a l'interior de l'Illa, destinació del nostre viatge.
Entrem a la zona de la cafeteria, on veiem el rètol de la consigna i la trobem tancada. Veiem un cartell amb l'horari d'atenció al públic que indica que estarà oberta de 6 a 14 hores del matí. Però està tancada.
Finalment, preguntant al senyor que hi ha a la barra de la cafeteria ens informa que la consigna la porten ells i que ens obrirà de seguida.
Veiem que està atenent el servei de les persones que volen esmorzar i considerem que cal esperar una mica per tal que ens pugui atendre. Passa mitja hora, la barra es va buidant, però, tot i que ens diuen que ara ens atenen, nosaltres seguim esperant. Arribem a fer alguna consumició fins i tot, amb la idea que, segurament, després d'allò, ens obriran la consigna per poder deixar-hi els equipatges. No és així!
Finalment, una mica picats per l'espera, ens obren la consigna: fa una hora i mitja que estem esperant!! I la sorpresa és que, quan obren, algunes de les persones que estaven per la cafeteria vénen corrent amb els seus equipatges perquè també volien deixar-los i no sabien què passava que no era obert -durant la nostra espera, més d'una persona s'havia acostat a llegir l'horari i també s'estranyava que, tot i que era dins de l'horari previst, la consigna restava tancada.
Volem que consti la nostra queixa i que, si han d'oferir aquest servei, sigui en les condicions normals establertes. Si no ha de ser així, millor que no l'ofereixin i, com a mínim, no ens molestarem pel pèssim servei ofert.
Si el senyor de la cafeteria té una feina, que deixi la consigna perquè l'atengui algú que s'hi dediqui i ofereixi el servei correcte que ha d'oferir.
Potser aquesta queixa només serveixi per anar a la paperera, però voldríem que servís per millorar l'oferta de servei que vostès sembla que volen fer a les persones que visiten el seu territori.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.