Fa ja més d'un any, des d'agost de l'any 2001, que estic
esperant que la Companyia Telefònica es digni a resoldre un
problema que tenc a la meva línia telefònica.
El telèfon funciona, però el mes de juliol de 2001 (sí, el 2001,
no m'he equivocat), degut al fet al solar del costat de ca meva hi
construïren una casa, es va haver de desviar el cablatge que
arribava a la meva façana creuant per al mig de dit solar. El
tècnic que va venir ho deixà a mig fer, és a dir, va retirar el
cable i el passà per entremig dels dos solars pel terra i deixà
enrollat una quantitat de fil impressionant també en terra on roman
des de fa més d'un any sotmès a totes les pluges i temporals
d'aquest hivern passat i d'aquest estiu tan esbojarrat.
Què va passar? Molt senzill. El fil no podia venir directament a
la meva façana i havia d'estar clavat a la façana del veïnat, que
en aquell moment no era a casa per donar el seu consentiment, i
després arribar a ca meva. Per això el tècnic se n'anà. L'endemà ja
tenia el consentiment del propietari veïnat i vaig cridar altra
volta al núm.1004 comunicant-ho. Era al final de juliol de 2001
(sí, el 2001, no m'he equivocat); i encara bela...!!!
D'aleshores ençà he anat cridant per telèfon al núm. 1004 no sé
quantes vegades. En ocasions molt emprenyat i en altres amb més
temperament, però sempre n'he sortit decebut i impotent davant
tanta ineficàcia. És una llàstima que a la Platja de Muro no hi
arribi encara l'ONO.
Només em quedava la possibilitat de fer públic aquest fet
mitjançant aquesta carta al periòdic, i protestar per com funciona
el «Servicio al cliente, en qué puedo atenderle?».
Jaume Gual. Rebuda per E-mail
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.