Som Palma es desmarca del tripartit en la votació dels pressuposts
La regidora de Som Palma, Antònia Martín, s’abstén en la Junta de Govern convocada amb PSIB i MÉS per aprovar els pressupostos previstos pel 2016
L'Assemblea de Docents tornarà a la mobilització durant el desembre
Aquest dijous ha tingut lloc una nova Assemblea de Docents de Mallorca a l'IES Josep Sureda i Blanes. Aquesta ha tingut dos punts principals: la valoració de la situació actual i la possibilitat de mobilitzacions, d'una banda, i l'inici del debat sobre la creació d'una associació professional de docents, de l'altra.
Salvem les Fontanelles demana a l'Ajuntament un compromís ferm per salvar la zona humida
La Plataforma ha demanat també a l'Ajuntament quin és el seu grau de compromís per fer efectiva la paralització del projecte i quines són les possibilitats que contemplen per establir una protecció definitiva per la darrera zona humida de les Fontanelles.
Cort se suma a la lluita contra la violència masclista
L’Ajuntament de Palma s’ha volgut sumar aquest divendres al Dia internacional contra la violència masclista que se celebra el 25 de novembre penjant una llaçada i una pancarta al balcó de la façana principal.
Gran èxit del número especial dBalears Dijous Bo
L'edició especial en paper del dBalears amb motiu del Dijous Bo va tenir un gran impacte a Inca. Els 25.000 exemplars editats es varen repartir durant el Dimecres Bo i, especialment, durant el Dijous Bo.
Matar en nom d'Al·là
No som dels que opinen que el fet que una dotzena o dues, o tres de joves els hi pegui per matar i perpetrar atrocitats en el nom d'una religió o en el nom de qualsevol altra idea o superstició signifiqui el fracàs d'un sistema educatiu ni el fracàs de cap civilització. És un símptoma evident de que hi ha alguna cosa que grinyola i és evident que cal prestar-hi atenció i que s'ha d'analitzar amb deteniment, però és evident que si la immensa majoria de joves surten condrets, no es pot parlar de cap fracàs de l'Educació.
Passejar per Perpinyà
Els atemptats sanguinaris a la capital de França m’aplegaren a Perpinyà, la nostra ciutat del Nord. Si no encara no ho heu fet, hauríeu de conèixer Perpinyà, tranquil·la, discreta, vella, bellíssima, exquisitament provinciana.