Notícies del dia 11 de octubre de 2015
Illes Balears / Balears
La Plataforma ha penjat una gran pancarta a la plaça d'Espanya.

Balears

Sus a una setmana d'actes contra els Tractats de Lliure Comerç

La Plataforma No al TTIP Mallorca ha inaugurat aquest dissabte la setmana internacional d'acció contra els Tractats de Lliure Comerç (TTIP, TPP, TISA i ZETA) penjant una pancarta de tres metres a la plaça d'Espanya i divulgant informació sobre els tractats i les activitats previstes durant la setmana.

dBalears

Opinió / Opinió
Tomeu Martí

L'apunt

Hispanitat genocida

Aquest 12 d'octubre els espanyolistes celebren el seu dia d'orgull. Primer li deien de la «raza» i ara li diuen festa «nacional». Tot i que no es reconeixen a ells mateixos com a nacionalistes PsoEcialstes (amb Francina Armengol entre ells), membres del PP i del partit Ciudadanos, celebren, conjuntament amb la monarquia i l'exèrcit espanyol, el seu dia de festa, amb exhibicions d'avions de guerra i desfilades militars amb la Legió, la cabra, el cabrum i el cabró.

Tomeu Martí

#NoVagiPerDit

NoVagiPerDit

Una altra dimissió que afecta Podem de Balears

La professora de Dret Gemma Ubasart va dimitir el passat dissabte com a secretària general de Podem a Catalunya perquè discrepa de com es va desenvolupar la campanya del 27-S, que segons la seva opinió va acabar situant-se mediàticament en la «marginalitat de l'unionisme».

#NoVagiPerDit

Nanda Ramon

Opinió

Si ja se sabia, per què no es va saber?

La notícia de la setmana ha estat sens dubte la confessió de Fernando Areal. El cunyadíssim de Jaume Matas i exgerent del PP de Balears, acaba de confessar davant el jutge que la campanya del PP de les Autonòmiques del 2007 a Balears es va finançar amb doblers negres. Notición? No gaire, francament.

Nanda Ramon