Notícies del dia 7 de juny de 2015
Illes Balears / Polí­tica
Un total de 19 centres han votat en contra dels nous currículums.

Polí­tica

Els claustres dels instituts es rebel·len contra els horaris i itineraris LOMQE

Els claustres d’instituts es rebel·len contra els horaris i itineraries LOMQUE. Un total de 19 centres, segons ha informat l’Assamblea de Docents, han votat en contra dels nous currículums per a secundària i batxillerat adapatats a la nova normativa.

dBalears

El GOB interinsular ha demanat al nou Govern un «canvi dràtic» en les polítiques territorials i mediambientals.

Polí­tica

El GOB interinsular demana un «canvi dràstic» de polítiques

El GOB interinsular, que aplega les entitats ecologistas de les diferents illes, ha demanat aquest dissabte al nou Govern un «canvi dràtic» en les polítiques territorials i mediambientals. Consideren, en aquest sentit, que la transformació és neccessària per evitar el col·lapse derivat «d'unes polítiques dures i agresives amb el territori i les persones que hi vivim».

dBalears

La Fundación Circulo Balear ha sol•licitat a l'Ajuntament de Calvià que restitueixi la bandera espanyola de Palmanova.

Polí­tica

El Circulo Balear reclama que es restitueixi la bandera espanyola de Palmanova

La Fundación Circulo Balear (FNCB) i Voces contra el Terrorismo (VCT) han sol·licitat a l'Ajuntament de Calvià que restitueixi la bandera espanyola de Palmanova.

dBalears

Illes Balears / Cultura
El termini d'acceptació d'originals és del 5 de juny fins al 8 de setembre,

Cultura

Sus a la XLIV edició dels Premis d’Octubre

Sus a la XLIV edició dels Premis Octubre. Els premis literaris es consoliden com a referent de les lletres catalanes en una nova edició dels guardons. Tots els escriptors interessats ja poden dipositar les seves obres que es valoraran els pròxim mes d’octubre.

dBalears

Cultura

Guillem Ferrer: «Mallorca necessita fer una transició dels doblers a l’amor»

Aquest divendres es va celebrar el Dia Internacional del Medi Ambient. Palma s’hi afegí amb una jornada de debat sobre agroecologia i sobirania alimentària celebrada a Es Baluard.

Tomeu Martí