El PSM-Entesa i els principals partits nacionalistes d’Escòcia, Catalunya i País Basc signen un manifest pel dret de decidir
El PSM-Entesa i els principals partits nacionalistes d'Escòcia, Catalunya i País Basc han signat dissabte un manifest reclamant el dret a decidir per part de la Unió Europea. També han analitzat els problemes més importants de l'agenda política europea.
BalearesVida denuncia Arran per una acció contra la seva seu
BalearsVida ha anunciat que presentarà una denúncia contra l'organització juvenil Arran per una acció de protesta contra la seva seu. La portada d'entrada de l'entitat antiavortista va aparèixer dimecres amb un precinte i un cartell, firmat per l'entitat independentista, en el que es podia llegir “Tancat per anar en contra dels drets de les dones”.
Les joventuts socialistes llancen la campanya “No sóc un maniquí, sóc una dona. El meu cos, la meva decisió”
Les Joventuts Socialistes de Balears han llançat la campanya “No sóc un maniquí, sóc una dona. El meu cos, la meva decisió”, per mostrar la seva oposició frontal a la reforma de la Llei de l'Avortament presentada per Gallardón.Juli Dalmau, secretari general, assegura que “en cap cas consentirem la substitució d'una llei de terminis".