Braveheart i els funcionaris contra Cort
Més de dos-cents funcionaris de Cort, capitanetjats per un policia local que encarnava el guerrer ewscocès William Wallace, més conegut com Braveheart, prengueren ahir la plaça de Cort mentre a l'edifici es desenvolupava una sessió plenària. Aquest nou "exèrcit" de l'heroi que plantà cara als anglesos d'Eduard I reclama l'augment de les retribucions, el cobrament de les hors extres en cap de setmana i l'abolició dels horaris xapats. És previst que repeteixin la protesta aquesta nit a les portes de la Feria de Abril, que inaugurarà la batlessa Catalina Cirer en presència, també del Lobby per la Independència.
Condemnat l'exlíder del PP d'Algaida a dos anys de presó per abusos sexuals
Miquel Munar, exlíder del PP d'Algaida i candidat a batle a les eleccions municipals de maig del 2003, ha estat condemnat a dos anys de presó per un delicte d'abusos sexuals a una menor, alumna del col·legi en el qual Munar feia classes com a professor. El dictamen també condemna l'exprofessor, que actualment exerceix un càrrec públic a la Direcció general de Planificació i Centres de la Conselleria d'Educació i Cultura del Govern, a tres anys d'inhabilitació com a professor, a cinc d'allunyament de la menor i al pagament d'una indemnització de 2.000 euros en concepte de danys morals.
Veïns, partits i GOB rebutgen que es facin golfs i hotels a Son Sardina
El futur complex hoteler i de camps de golf que està previst que es construeixi a Son Sardina té l'oposició frontal dels veïns de la zona del GOB i dels partits PSOE, EU-EV i PSM. Cort ha donat llum verda a la reconversió de les cases de sa Cabana dels Frares en un hotel rural de luxe i a l'edificació d'un altre establiment de cinc estrelles. A l'indret també es preveu la construcció de tres camps de golf, un d'ells de caràcter públic. Els veïns al·leguen que viuen en un paratge rural considerat com el darrer de l'horta de Palma. També es queixen d'altres amenaces a l'entorn de Son Sardina com el segon cinturó i veuen un model d'urbanització encobert en terreny rústic.