Notícies del dia 11 de febrer de 2004
Illes Balears / Balears
La policia judicial es desplaçà al lloc del sinistre.

Balears

Mor un home de 73 anys en ser arrossegat pel tren a Consell

Andreu Vidal Company, de 73 anys i malalt d'Alzheimer, morí ahir poc abans del migdia en ser atropellat pel tren que feia la ruta fins a Manacor quan intentava travessar un pas a nivell sense barreres a Consell. El maquinista no va poder fer res per evitar l'accident, tot i que va activar tot d'una el mecanisme de frenada ràpida. Andreu Vidal morí pràcticament a l'acte i quedà desfigurat. Dins el ferrocarril viatjaven en aquells moments més de cent passatgers, que varen haver d'esperar diverses hores dins el vehicle fins que el cadàver va ser retirat de les vies. Un dels instants més durs va ser quan la família del finat va ser informada de l'accident i acudí al lloc.

J.J.

Antich amb els manifestants.

Balears

Prop de 80 entitats s'adhereixen a la marxa del 14-F pel territori

Prop de 80 entitats provinents de tots els àmbits -polítics, socials, culturals o econòmics- de les Balears ja han mostrat la seva adhesió a la marxa en defensa del territori que es durà a terme dissabte, dia 14, sota el lema «Qui estima Mallorca no la destrueix». També s'hi han sumat els ajuntaments d'Artà i Petra. Per la seva banda, la consellera d'Obres Públiques, Mabel Cabrer, afirmà que «una manifestació no farà canviar la política del Govern Matas». La marxa sortirà de la plaça d'Espanya a les 18 hores i recorrerà el centre de la ciutat fins a arribar a la plaça Major. Les entitats convocants criden a la protesta contra la construcció de les noves autovies, l'ampliació de Son Sant Joan i la derogació dels parcs de Llevant i Cala d'Hort, a part d'instar a frenar noves urbanitzacions.

Quim Torres

Illes Balears / Cultura
Illes Balears / Esport
Ara / Estat Espanyol
Ara / Món
Cinquanta morts i desenes de ferits és el balanç tràgic de l'acte.

Món

Un atemptat amb cotxe bomba causa almenys 50 morts al sud de Bagdad

Almenys cinquanta persones moriren ahir per l'esclat d'un cotxe bomba davant una comissaria de la localitat d'Iskandariya, al sud de Bagdad, en l'atemptat més cruent perpetrat contra la nova Policia iraquiana. La majoria dels morts eren homes iraquians que s'havien acostat al centre policíac amb l'esperança de ser-hi reclutats i d'aconseguir feina en un país on l'atur és un problema tan angoixós com la violència.

Efe

Ara / Tendències
Opinió / Opinió
Opinió / Cartes al director

Cartes al director

L'homenatge a Peor Imposible