Els sanitaris atenen 15 intoxicacions etíliques greus a la Feria de Abril
Els serveis sanitaris efectuaren un total de 15 intervencions per intoxicacions etíliques molt greus, és a dir, que els afectats es trobaven inconscients i que no reaccionaven davant dels estímuls externs, precisant l'assistència de les unitats mèdiques. La meitat d'aquestes intervencions acabaren en ingressos d'urgència en algun hospital, principalment a Son Dureta, i alguns dels episodis alcohòlics derivaren en estats de coma etílic.
El nombre de residents estrangers ha augmentat un 15% en tan sols un any
El nombre de residents estrangers a les Balears es disparà un 15 per cent el 1998, segons Delegació del Govern. Dels 26.914 de l'any 1997 es va passar als 30.817 un any després. Per nacionalitats, els alemanys són una tercera part dels que arriben, amb un increment del 20 per cent en un any. Mentre aquests ciutadans es compren residències, sovint de luxe, l'altre fenomen és el d'africans i asiàtics que arriben en demanda de feina. Així, l'increment dels africans és d'un 22 per cent i ja són residents a les Balears un total de 2.790 marroquins. També s'ha detectat l'arribada de filipins, nacionalitat que fins ara havia aportat poques persones. En l'actualitat sumen 476.
Els veïns del barri del Terreno denuncien l'acumulació de residus al torrent del Mal Pas
L'Associació de Veïns del Terreno ha denunciat el lamentable estat del torrent del Mal Pas, que passa per davall el bosc de Bellver i desemboca a can Barbarà. Els residents critiquen la manca d'higiene i l'acumulació de cotxes, motos, electrodomèstics i plàstics, i avisen del que pot passar si es produeix una inundació. Les acusacions van directament dirigides a Cort i al Govern.