Moda illenca a Madrid per botar la crisi
"Una bona campanya d'estiu". Aquesta és la photo finish que Francesca Vives, consellera de Comerç, veu en els resultats de les empreses de moda illenques que participen en el Saló Internacional de la Moda de Madrid. El SIMM obrí ahir, precisament, i mantindrà les portes obertes fins demà, dissabte 4 de setembre. Així mateix, Vives es volgué mostrar optimista i vaticinà que aquesta dinàmica tindrà "continuïtat". Vives s'expressà així directament des de Madrid, fins on s'havia traslladat per donar suport a aquestes empreses. En total, són 17 els expositors amb accent illenc, dels quals 15 provenen d'Eivissa i un de Mallorca i l'altre de Menorca (una xifra semblant a la de l'edició anterior). La consellera comentà que, en un primer intercanvi d'impressions amb els expositors integrats a l'estand institucional organitzat per la Conselleria, li havien transmès el desenvolupament "positiu" de la campanya d'estiu fins ara (ja que encara falta el mes de setembre per completar-la). Vives, per tant, es felicità del resultat, especialment, en una època "marcada per la paraula crisi".
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català