Balears lidera la destrucció de llocs de feina al setembre
Balears fou la comunitat que liderà la destrucció d'ocupació el passat setembre pel que fa a l'agost. El mes passat hi havia a les Illes 445.142 afiliats a la Seguretat Social, 13.447 manco que el mes anterior.
Balears té 575 aturats menys que el gener, però 8.690 més que fa un any
La directora general de Treball, Joana M. Camps, i Aguiló. Després de sis mesos consecutius de pujades i de marcar tres màxims històrics, l'atur disminuí a les Balears el febrer respecte del gener. En concret, el mes passat es registraren 98.352 persones sense feina a les Illes, un 0,58% manco que el gener (575 persones). Balears és la comunitat on més baixà l'atur en termes intermensuals, descens que contrasta amb l'augment del 2,4% registrat en el conjunt de l'Estat. De fet, en tot l'Estat ja hi ha 4.712.098 desocupats, la qual cosa suposa un nou màxim històric. Tanmateix, en termes interanuals, les Balears continuen destruint ocupació. L'atur augmentà amb 8.690 persones en relació a fa un any, fet que implica un increment del 9,7%. En l'àmbit estatal, la pujada interanual fou molt similar, del 9,6%.
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona