L’EMT promociona la targeta ciutadana a les xarxes socials
L’Empresa Municipal de Transports (EMT) ha iniciat aquest dissabte una campanya a les xarxes socials per promocionar la targeta ciutadana entre els ciutadans, especialment entre els més joves.
El castellà es fa fort a l’Ajuntament de Palma
El castellà pren força i visibilitat a l'Ajuntament de Palma. No debades, els documents que passen pel registre de Cort per ser tramitats en català han davallat un 4,8% durant els primers tres mesos de legislatura del PP. Si a principis de l'any 2011 es realitzava un 86,7% dels registres en llengua pròpia, a l'agost la xifra baixava al 81,9%. De fet, l'àrea on s'ha fet més notòria la castellanització de documents és a la Regidoria de Turisme, dirigida per Álvaro Gijón. Concretament, els documents tramitats en català han minvat un 21,6%. Així mateix, els informes i registres de la Regidoria d'Hisenda, en mans de Julio Martínez, cauen un 12,4%.
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- Fan una crida a no adquirir productes d’Israel, com els comercialitzats per Illa Camp o Agromart
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
- El temporal deixa imatges espectaculars a Mallorca: caps de fibló a la badia de Palma i calabruixada a Puigpunyent
- El Col·legi Pedro Poveda celebra la vintena edició del seu Certamen Literari