Aragonés recompon la banda esquerra
Miquel Soler està recuperat, serà titular, i Carreras desplaçarà Chichi a la banqueta
La infermeria del Reial Mallorca comença a buidar-se, i ahir va ser el torn de Miquel Soler, que s'entrenà amb normalitat i podrà jugar dissabte, per la qual cosa Luis refarà l'equip. El lateral català, que ha romàs més de dues setmanes lesionat en un dels seus bessons, ja ha superat els problemes físics que patia, i començà a preparar el que serà el seu debut a la Lliga 2000-2001, dissabte a Mestalla davant el València d'Héctor Raúl Cúper.
També a Illes Balears
- S'ha mort Pere Sampol Mas, el polític que va dur el sobiranisme d'esquerres a les més altes cotes de poder
- OCB: «Negar-se a tramitar una denúncia formalitzada en català és una infracció greu del règim disciplinari de la Guàrdia Civil. No es pot tolerar!»
- SOS Residents: «Diguem prou a la carrera 312 i a la Mallorca convertida en parc temàtic»
- 'Welcome to Sóllerland', la iniciativa que denuncia la massificació turística amb imatges (no tan irreals) generades amb IA
- Quins són els llibres més venuts aquest Sant Jordi?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.