MÉS: «Els mallorquins reclamam canvis en turisme i habitatge i el Govern respon amb menys drets i més negoci: no tendreu casa i menjareu turistes»
Més per Mallorca ha condemnat aquest dimarts que la resposta del Govern de Prohens a l’emergència habitacional i als reclams de la ciutadania perquè es faci efectiu el dret a l’habitatge sigui ampliar els pelotassos urbanístics a tota l’illa. Durant la sessió de control a l’executiu del ple del Parlament d’aquest dimarts, el partit ecosobiranista ha reclamat al conseller d’Habitatge mesures perquè el dret a l’habitatge passi per damunt dels interessos especulatius.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
- L’habitatge digne per tothom, és un dret constitucional i els poders públics han de fer tot el possible per facilitar-ho. - L’habitatge ha de ser per viure els residents i no ha de ser objecte de negoci per part d'empreses i grans tenidors. - Les persones no residents, no haurien de poder adquirir bens essencials per a la població com son els habitatges i les terres fèrtils. - El primer habitatge en propietat d’una persona, per ser un dret constitucional ha de tenir el IBI bonificat en més del 50% - El segon habitatge en propietat d’una mateixa persona, no és un dret constitucional i ha de pagar el IBI corresponent. - El tercer habitatge acumulat per una mateixa persona, ha de pagar un 20% de recàrrec del IBI. - El quart habitatge acumulat per una mateixa persona, ha de pagar un 40% de recàrrec del IBI. - El cinquè habitatge acumulat per una mateixa persona, ha de pagar un 60% de recàrrec del IBI. - Així successivament, a fi d’evitar el negoci brut d’acumulació indecent d’habitatges per part dels grans tenidors.
Precisament per això que denuncien Més, Podem i PSOE perderen les eleccions aviat farà dos anys. Ara prediquen el que no feren quan governaren i per això ara governa la dreta.
Alguno todavía no lo han entendido. A no ser que esperen que el maná les caiga del cielo. Parece que no va a caer; por lo tanto el que quiere casa o la alquila o se la compra. así de fácil. Como hizo un servidor, y tantos otros, desde hace ya mucho tiempo.
y Alzamora vendiendo su casa a alemanes, hipocritas
i quina solució dona Mes?