El funcionariat de les Balears perd entre 600 i 1.100 euros anuals amb els acords retributius entre el Govern espanyol, CCOO i UGT
Aquests dies s’ha confirmat l’increment addicional del 0,5% de les retribucions per al 2024 dels empleats públics. L’STEI Intersindical exposa que «sembla una bona notícia, però no ho és». Aquest 0,5% no iguala l’increment dels sous amb l’IPC. Una vegada tancat el període del darrer acord entre el Govern espanyol i els sindicats UGT i CCOO. El sindicat indica que «és hora de fer un balanç econòmic de què han suposat els increments retributius i les seves modulacions»:
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- La sèrie 'Norats' aconsegueix una audiència històrica a IB3 després que es proposassin liquidar-la
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
- Multitudinari rebuig a la correguda de toros d'Inca: «Els denunciarem per posar en risc els nins»
7 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Precisament el doble fracàs dels progres consisteix a conformar-se amb fer les coses "menys malament" que la dreta, si és que és ver que ho fan menys malament. La doble decepció consisteix en això, en el fet que els progres és conformen en fer les coses menys malament, que és una manera de reconèixer que ho fan malament. La decepció dels votants és doble perquè esperaven que els polítics progres farien les coses bé i no "menys malament". En definitiva, fracàs total.
Però encara més,els partits fatxitos de l'oposició tampoc tenen cap altre programa que siga més vàlid, al contrari, seria molt pitjor.
Fracàs general dels progres. Els sindicats si no fos per les subvencions que reben, fa estona que haurien tancat la parada. Tenen poquíssima afiliació i si sobreviuen és gràcies a les subvencions i als mitjans de comunicació propietat tots ells del gran capital, llevat dels mitjans públics controlats pel PP i el PSOE que ve a ser al mateix que si estiguessin controlats pel gran capital.
I sense aquest acord tan desastrós, quant perdria? Qui tengui un acord millor, que l’ensenyi.
Supòs que aquests que ho critiquen aconseguiran un acord molt millor. Segur que no cobreix l'augment de l'IPC, però un 10% en dos anys no crec que sigui poca cosa. A quin acord retributiu han arribat els de l'STEI? S'hauríen estimat més 0€?
CCOO i UGT poden vendré com un triomf aquesta pujada. És, realment, un fracàs de la seva negociació. Que no ens enganin.
Sánchez y los comegambas dimision