El portaveu de MÉS per Mallorca al Consell, Jaume Alzamora, ha criticat el «doble discurs» del PP en relació a la violència masclista i ha acusat el president insular, Llorenç Galmés, de relativitzar la qüestió i acceptar el relat generat per Vox. Alzamora s’ha manifestat en aquests termes durant l’acte institucional per a commemorar el 25-N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència Contra les Dones.
MÉS: «El doble discurs del PP els porta a assistir a un homenatge a les víctimes i al mateix temps reduir la dotació econòmica contra la violència masclista»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pens què potset és un cúmul de cirqumstàncies. La dreta en general avança a europa i al món sencer. Més en forma extrema què moderada. Crec què hi ha una crisis de valors què ens ha duit a tot això. Hi ha molta incultura, molta ignorància però molt d'individualisme i això mos duu a una pèrdua de valors què abans se tenien més presents. L'estudi en filosofia i humanitats hauria de ser obligada. Si sabem d'on venim sabrem cap a on mos convé anar. Mentres aquests principis no tornin sa societat estarà malalta de valors.
Els del PP són molt dolents. El que no s'entèn és com així els progres que són tan bons al.lots, el mes de maig passat perderen les eleccions. A veure si és que els votants pensen que els progres no són tan bons al.lots com prediquen.