La diputada del PSIB, Silvia Cano, ha lamentat que el Govern del PP «rebutgi les recomanacions i reivindicacions dels moviments feministes respecte a mantenir les polítiques d’igualtat a espais de govern transversals com Presidència, i no afers socials com estarà ara». Cano considera això un menyspreu a les dones, «actitud similar a la que demostren també quan releguen a un plànol secundari o, fins i tot, amaguen conceptes tan importants com els de violència masclista o violència de gènere», ha explicat.
El Grup Parlamentari Socialista manifesta que, ara que ja s’ha tancat el gruix de l’organigrama del Govern, es veu clarament la «nul·la importància» que Prohens i el seu equip donen a les polítiques d’igualtat. «Queda molt clar que aquesta no és cap prioritat per a la senyora Prohens i per aquest motiu vigilarem instituts com l’IBDona o iniciatives com SOIB Dona perquè cap dona de la nostra comunitat autònoma es quedi indefensa o pugui perdre drets assolits durant els mandats de Francina Armengol», remarquen.
En aquest sentit, el PSIB-PSOE ha presentat una bateria de preguntes al Parlament perquè el nou Executiu expliqui «quines polítiques desenvoluparà i si mantindrà les ja fetes com els serveis 24 hores a dones víctimes de les violències masclistes que els socis de govern de Prohens neguen».
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No me deixen puntuar, l'animalada que ha dit aquest comentarista que fent una demostració de la seva mala educació, s'auto- anomena "senyor".
el Ministeri d'Igualtat no només no serveix per protegir les dones, sinó que a més les està posant en perill en beneficiar penalment excarcelant 117 i reduint condemnes a 1155 violadors i pederastes