El PSIB vol enviar José Hila a Madrid, com a senador de designació autonòmica
El PSIB-PSOE proposarà José Hila com a senador de designació autonòmica al ple del Parlament que triarà als representants a la Cambra Alta el pròxim dijous.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Amb n'Hila ens queixavem de que Palma estava bruta, plena de mobles i andròmines velles, així com de que els patinets i bicicletes feien el que volien i provocaven accidents i ensurts a vianants i a conductors i també, de la manca de policies municipals per posar ordre. Però també hi havia la part bona, la part cultural, festiva i els serveis que hi havia a disposició dels ciutadans. Pero amb aquest nou equip de batlia, els trastos i la brutor continuen no igual, sinó pitjor i el que a la legislatura anterior se feia bé, ara ha quedat liquidat. I espereu! Perque això de governar tots sols el PP era una comèdia que només havia de durar fins passades les eleccions generals. I quan se juntin amb els ultres, serà encara molt pitjor i molt més repressiu pels que volem mantenir les tradicions i els actes culturals. I a sobre, aquests homes i dones nous, son tots més lletjos que pegar a un pare. Ni tan sols son capaços d'alegrar la vista a la bona gent.
Amb el nou batle, Palma continua igual de bruta i a més se penalitza i proscriu les nostres llengües i cultura pròpies. No hem guanyat res positiu amb el canvi.