TW
6

Així com el PSOE ha denunciat l'augment dels sous a l'Ajuntament d'Alaró (PP), MÉS per Llucmajor ha denunciat en el passat ple un augment del 20 % en quatre anys dels sous de l'equip de govern (PP-VOX-ASI), dietes i aportacions als partits.

Notícies relacionades

El portaveu dels ecosobiranistes a Llucmajor, Miquel Serra, explica que fa quatre anys el mateix pacte liderat pel PP per a «acontentar els seus socis» va apujar els sous i ara els tornen a augmentarc «el que suposa un altre 20 %». «La pujada que apliquen suposa un total de 144.000€ any i 600.000€ al final del mandat», apunta Serra.

El regidor explica que a banda de la batlessa, l'equip de govern tendrà cinc dedicacions exclusives i quatre de parcials (6 hores al dia). Així mateix, Serra critica el fet que es recuperi la figura dels assessors «que el passat mandat va ser un fracàs, motiu de polèmica, de ruptura de l'equip de govern fins al punt que finalment es varen liquidar i varen desaparèixer».