La CUP-Crida per Palma assenyala els bancs com uns dels responsables de la dificultat d'accés a l'habitatge
La CUP-Crida per Palma ha visitat aquest dimecres tres de les seus centrals de CaixaBank, Santander i Sabadell situades a Avingudes. Ho han fet amb diversos cartells que titllaven aquestes entitats d'«especuladors». L'objectiu, segons han declarat, és posar en relleu els principals responsables del difícil accés a l'habitatge, els bancs i els anomenats fons voltors: Servihabitat i Aliseda.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- Multitudinari rebuig a la correguda de toros d'Inca: «Els denunciarem per posar en risc els nins»
- La sèrie 'Norats' aconsegueix una audiència històrica a IB3 després que es proposassin liquidar-la
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Cup Crida per Palma+ podemos bona opció per día 28 a Palma. Ànim i endavant Cup-Crida per Palma!
Basta ya de inversores extranjeros que se quedan con la isla esto no puede seguir así. Mi voto es para la Cup y podemos (Antònia Jover).
Pues a mi me parece muy bien. Que metan mano al que tiene dos o más viviendas y me den una a mi, que no tengo ninguna. Además no tengo trabajo. Todos los votos de mi familia serán para ellas.
Aquests sí que és ver que són valents. Ara, ho tenen negre perquè els bancs són enemics poderosos.
Afilia't a la Cup Palma. Vota a la Cup Crida per Palma!
Pero alguien se puede tomar lo que diga esta gente, sin ninguna credibilidad intelectual ?