Les crítiques a Prohens per la trobada amb Rodríguez arriben al Congrés espanyol
Aquesta setmana Margalida Prohens, candidata a la presidència del govern pel Partit Popular, ha estat objecte de crítiques per haver menystingut la veu de les 'kellys' i per haver-se reunit amb José María Rodríguez, exdirigent d’aquest partit empresonat per corrupció política. Aquesta darrera polèmica ha arribat aquest dimecres al Congrés espanyol, on Prohens ostenta acta de diputada.
També a Illes Balears
- Intolerable: À Punt contracta un col·laborador que celebra la mort d'Ovidi Montllor
- L’organització juvenil Nosaltres sols! visibilitza l’arraconament del català a Calvià
- El Triatló de Portocolom amaga el català
- Golàs a l’Auditòrium de Palma: Jagoba Arrasate puja a l’escenari i emociona tothom amb un ‘bertso’
- Aquí està disponible 'Norats', la sèrie que el nou director d'IB3 no vol que mirem
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Però veiam: El sr. Rodriguez està a la presó o en llibertat? O li donaren permís per sortir i anar al dinar?
Sra Prohens, els bons arbres se coneixen per els fruits que donen.
Si ella ataca fins i tot amb mentides, és ben just que l'ataquin a ella amb veritats. Quantes vegades, la passada legislatura, va tractar a consellers i conselleres que feien bé la seva feina d'innútils i de ganduls? Cuantes vegades ha girat els fets i a una decisió bona ella l'ha convertida en dolenta? Encara m'en recird de quan din Viceç Vidal era conseller d'Agricultura, que ella, amb la tota la seva barra li va dir que era "un desastre", quan precisament té una carrera i una feina relacionada amb la competència que gestionava.I amb el cas de les menors tutelades? Quan precisament començaren amb aquesta pràctica repugnant governant el PP i el Govern del Pacte és el que ho va posar en mans de la Policia? I aquests només son dos exemples de tot el que fa aquesta madona , perque durant la pandèmia, quan a Madrid enviaven als padrinets i padrinetes al "matadero" ella també dejectava amb crits i insults la gestió que se feia aquí. Per tant molt bé, per haver- li contestat. Només faltaria que haguéssin baixat el cap quan aquesta llengua bruta va començar atacant i insultant. I encara li podrien haver dit més coses.
"La cosa nostra comanda anche dal cellulare"! No tenen ni ètica ni vergonya. Després, tenen la barra de voler donar llisons d'honestedat als altres. Els seus votants s'ho haurien de fer mirar si continuen portant polítics així a les institucions. És escandalós, intolerable per a una democràcia.